LACİVERT YAĞMURLARDA ISLANMAK, AMA SENSİZ!

MEHMETÇİĞİ SEVİYORUM

on 12:54

mehmetçiği seviyorum,ordumuzu seviyorum,vatan için canını verenleri,canını vermekten çekinmeyenleri seviyorum,vatanı için ,ülkenin geleceği için bugün kendini her türlü feda edenleri seviyorum,,,
bayrağını özgürce ve vatan saydığı topraklarda sallayanları o yüzden joplanıp sorgulananları seviyorum,,
askere giderken havaya fırlatılıp ''en büyük asker bizim asker''naraları arasında gidip al bayraklar içerisinde dönenleri seviyorum,,
daha beş yaşına gelmeden, istiklal marşımızı yüreğinden yaşlar akıtarak,sanki kurtuluş savaşında en ön cephede düşmanla çarpışmış,ege de yüzünün terini yıkamışcasına,okuyanları seviyorum,,
o minicik dev yüreği yetiştiren TÜRK oğlu TÜRK ana babayı seviyorum,,
seviyorum,karış karış toprağını,vatanımı seviyorum..
bana bu vatanı,türk olmanın ayrıcalık olduğunu öğreten atamı seviyorum,
damarlarımdaki kan'ın asilliğinin,başka hiç bir ulusa nasip olamayacağını söyleyeni seviyorum,,
rahat uyu sen,bize vermiş olduğun vatan,bayrak,millet sevgisi,bu vatanı böldürtmez,,
öyle bir aşkkı bu,,
bedeli atalarımızın kanı ile ödenmiş,,,
bunu asla unutmayacağız ve unutturmayacağız........

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Etiketler